Развитието на детето и справяне със стреса в у-ще (1-7клас)

Кога
19 февруари, 2019 @ 18:30 – 20:30 Europe/Sofia Часова зона
2019-02-19T18:30:00+02:00
2019-02-19T20:30:00+02:00
Къде
Tea House (Чай във фабриката)
ул. „Георги Бенковски“ 11, 1000 Център, София
България

Скъпи приятели,

Имаме удоволствието да Ви поканим на 19.02.2019 г., вторник, от 18:30 часа на лекцията на Анастасия Грозева и Кристоф Йохансен „Развитието на детето от 1-ви до 7-ми клас и как да се справим със стреса в училище“, която ще се проведе в
Чайната на ул. Бенковски №11, гр. София.

Лекцията цели да даде възможност на по-широк кръг от учители, родители и всички заинтригувани да научат повече за развитието на детето от 1-ви до 7-и клас и как да се справят със стреса в училище и липсата на желание за учене.

Продължителност на лекцията: 18:30 – 20:30 ч.
Записване: не е необходимо.
Такса: дарение (мин. 7 лв.).

Лекторът Анастасия Грозева е майка на три деца – две момичета и едно момче, психолог (магистър), преподавател, лектор. Тя се е обучавала в Германия като психотерапевт и е психоаналитик в сформиране. Член е на “Дружеството на психолозите” и на “Българското психоаналитично пространство” и университетски преподавател. Тя е първият сертифициран психолог, имащ правото да използва фототерапевтични техники в работата си. Тя ще сподели своя опит за това какво се случва във вътрешния свят на детето в обстановка на интелектуално изискване; какво се случва с чувствата на децата, образа им за себе си и способностите им за общуване при силния натиск от страна на родители и учители за постигане на интелектуални успехи; как изискването за постижения и интелектуализиране към детето се превръщат в обект на наши желания и дали това не застрашава психичното им здраве и индивидуализация.

Лекторът Кристоф Йохансен е антропософ и валдорфски педагог, както и главен директор на Международната асоциация за Валдорфско образование в Централна и Източна Европа и Далекоизточните страни
(http://www.waldorfschule.de/eng/). Той ще сподели дългогодишния си опит като преподавател на деца от различни възрастови групи, както и от наблюденията, които има върху образователните системи в държавите от цял свят. Кои са факторите, които водят до стрес и липсата на желание за учене в тийнейджърските години? Как да направим училището по-привлекателно място за децата и защо фокусирането върху ученето за изпити убива любопитството у учениците?

Заповядайте!

Това събитие е заимствано от друг сайт calendar feed.
This entry was posted in . Bookmark the permalink.